Kreatywna fotografia produktowa lub inaczej aranżowana to możliwość wpływu na zmysły odbiorcy poprzez treści wizualne. W zdjęciach aranżowanych używam odpowiednich rekwizytów, które podkreślają naznaczenie produktu i jego główne cechy. Na przykład kształt, kolor, zapach, smak, składniki. Także dopracowanie światłem i kolorystyką pomagają zrobić obraz zachwycającym i wpadającym w pamięć. Dlatego takie zdjęcia tworzą harmonijną prezentacje produktów. Można je użyć do pokazywania zdjęć w katalogach, prezentacjach, na standach wystaw lub w reklamie. Kreatywna fotografia przedmiotów daję możliwość opowiedzieć historię w kadrze, co zbliża grupę docelową do wybranego produktu i brandu.
Przeczytaj o rodzajach fotografii produktowej i ich wpływie na sprzedaż online.
Wszystkie zdjęcia z portfolio są własnością fotografa. Wszystkie prawa autorskie są zastrzeżone i chronione ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Akt prawny Dz. U. 1994 Nr 24 poz.83)