Fotografia przedmiotów to nie tylko zdjęcia na białym tle, lecz także pokazywanie struktur, składników i detali produktu. O co w tym chodzi i do czego są te zdjęcia? Tak naprawdę, można użyć je w reklamach medialnych, drukowanych, katalogach produktowych, a także urozmaicić nimi portale społecznościowe brandu. Ponieważ zdjęcia pokazują produkt w postaci mazi, kropel lub formuł, można doskonale obejrzeć strukturę i kolor produktu, a o to nam właśnie chodzi. Takie zdjęcia często wymagają dobrych umiejętności także w stylizowaniu, ponieważ idealny maź lub kropla nie zawsze wychodzą za pierwszym razem. Rezultat jest jednak bardzo efektowny i oryginalny, więc zdecydowanie warto inwestować w tego typu fotografię.

Przeczytaj o rodzajach fotografii produktowej i ich wpływie na sprzedaż online.

Wszystkie zdjęcia z portfolio są własnością fotografa. Wszystkie prawa autorskie są zastrzeżone i chronione ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Akt prawny Dz. U. 1994 Nr 24 poz.83)